Tick followed tock

In decursul anului trecut m-am plans in repetate randuri ca nu am timp sa scriu, iar spre sfarsitul lui m-am decis sa iau o pauza. Spre uimirea mea post-urile nu s-au inmultit, dimpotriva. Am realizat ca nu am inspiratie daca creierul imi este odihnit sau daca traiesc in rutina.
In prezent am revenit la norma de 8h si imi vine greu sa ma trezesc din betia "concediului", dar trebuie sa recunosc ca prefer sa am mai putin timp, decat sa il irosesc aiurea. Mai nou mi-a revenit si entuziasmul. Bineinteles. Acum ca nu mai pot lenevi, vreau sa fac cat mai multe...

Am inceput 2010 fara sa concep o lista scrisa. Am in cap foarte clar ce trebuie sa fac, ce o sa schimb, ce vreau de la urmatoarele 353 de zile. Nu sunt multe sau necesare, doar lucruri micute si importante pentru mine. In plus, anul asta voi vizita Madridul si poate Viena. Sweet. I can't wait :)

P.S. Vreau sa vina vara...

2 Comments

Back to Top