Geani, piticul alfa

Astazi, ca in fiecare zi de altfel, mi-am gasit cateva momente de liniste si m-am conversat cu piticii de la mansarda, mai exact cu Geani, masculul alfa. Am incercat sa le maresc chiria, dar se pare ca si la ei e criza si apoi, joaca dur... ba ca au copii mici (astia dau cea mai multa bataie de cap), ba ca multi dintre ei sunt acum disponibilizati sau ca le-au taiat sporurile.

Ma Geani, ma? Pe cine crezi ca impresionezi? Cum va expira contractul, cum va evacuez!

*
Bineinteles ca nu despre asta intentionam sa scriu, dar uneori incep sa tastez si ma trezesc in balarii, prin camp. De data asta, v-am luat cu mine.

P.S. Care cheama un taxi? :))

2 Comments

  1. yo zic sa-i pui poprire pe cont. asa el nu mai comenteaza iar tu incasezi chiria. vezi daca si-au platit gazu'. :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. io cred ca piticii ti-au dictat articolul asta... si mai cred ca tu esti chiriasa lor, hihi.

    RăspundețiȘtergere

Back to Top