Cannelloni cu carne

Duminica seara, plimbandu-ne printre rafturile de la Selgros, am observat pastele Cannelloni. De aici pana la a cauta reteta si a incerca acest fel de mancare, nu a fost mult:). Desi pe net am gasit mai multe variante, spre dezamagirea vegetarienilor, am ales sa testez varianta cu carnita si sos Bechamel.

Asadar, e nevoie de urmatoarele ingrediente:
  • 10 paste cannelloni / cantitatea difera in functie de vasul in care alegeti sa gatiti
  • 300 de grame de carne de vita tocata
  • 1 catel de usturoi
  • 1 ceapa
  • 2 linguri de ulei de masline extravirgin / eu am pus ulei de orez
  • 25 de grame de unt
  • sare, piper, frunze de busuioc
  • 100 de grame de parmiggiano proaspat razuit / eu am pus branza Cheddar
  • 500 ml de sos Bechamel // eu l-am cumparat, insa se poate prepara 
  • optional, aproximativ 150-200 de ml. sos de rosii proaspete sau din conserva, condimentata cu sare, piper si busuioc 
 Varianta originala a retetei o gasiti aici, eu am adaptat-o dupa nevoi si preferinte :).

Pregatirea ingredientelor
Calirea cepei si a usturoiului
Umplerea pastelor
Ultimele retusuri
Adaugarea sosurilor si a branzei
Proaspat scoase din cuptor :)
Bon appetit!
Hope you will enjoy it!

Feedback-ul tau

Back to Top