Paste cu broccoli si migdale


Mi se intampla adesea sa ajung intr-un restaurant, sa comand si sa studiez mancarea. Ma intreb ce ingrediente contine, care a fost procesul de gatire si daca pot face acelasi lucru acasa. Eu in general cred ca e simplu :)), dar in bucatarie se petrec cele mai ample experimente (cel putin la mine).

Ieri mi-am cautat cateva retete de paste pe Good Food, iar azi am incercat una din ele: paste cu broccoli si migdale (20 minute). Rezultatul se poate observa in poze :).

Aveti nevoie de:
2 linguri de ulei de masline / eu am folosit de orez
1 ardei iute rosu fara seminte (sau doi dupa preferinte)
3 catei de usturoi feliati subtire
250 de spaghete / eu am optat pentru Fettuccine
300 g broccoli taiat in bucati
coaja rasa de la 1 lamaie / eu am ras jumatate din coaja
25 g fulgi de migdale
fasii de parmezan pentru servit 

Eu nu urmez cu sfintenie retetele si poate nu e chiar ok, insa de cele mai multe ori nu regret :P.

Mod de preparare:
Se pun pastele la fiert intr-o oala cu apa si sare / conform instructiuni, tinand cont ca in ultimele 4 minutele trebuie sa adaugati si broccoli in apa clocotita. In acest timp, se soteaza usturoiul impreuna cu ardeiul (la foc mic) pana se rumenesc, apoi se iau de pe foc. Pastele si broccoli se scurg bine si se pun in cratita, apoi se presara coaja de lamaie si migdalele. In aceasta faza eu le-am mai lasat pe aragaz pana le-am amestecat mai bine :).

Try it, it's easy.


Feedback-ul tau

Back to Top