Intouchables

Nu stiu daca mai sunt multe persoane care inchiriaza filme in ziua de astazi, insa eu am descoperit ca merita sa platesc o suma modica pentru un astfel de serviciu. Imi convine pentru ca e foarte aproape de casa, programul de returnare e pana la 11:00 pm (chiar si pe week-end), calitatea video/audio e buna, subtitrarea e mereu inclusa etc.

Saptamana trecuta am ales 4 dvd-uri, printre care si acesta pe care m-am hotarat sa vi-l recomand. Detalii prea multe nu va ofer, va spun doar ca o sa radeti cu pofta (eu cred ca ma auzeam pe tot palierul...). Umorul e asa... pe genul meu :)).

O alta varianta ar fi - Hope Springs - un film despre un cuplu casatorit de 30 de ani care se hotaraste sa participe la cateva sedinte de terapie dupa ce ea ajunge la concluzia ca prezentul nu o mai multumeste si ca nu mai e fericita. Nasol moment, dar destul de frecvent in viata de zi cu zi. Mi-a ramas ceva in minte: cum poti readuce magia inapoi daca niciodata nu a fost cu adevarat acolo?

Enjoy!


Feedback-ul tau

Back to Top