Piece by piece

Am crezut intodeauna ca fiecare persoana pe care o intalnesti si pe care ajungi sa o descoperi, aduce ceva cu ea si ia ca amintire o parte din ce reprezinti. Nu ma refer numai la cei cu care petrecem o importanta parte din viata, ci si la cei care joaca roluri secundare. De multe ori intreb, eu ce aduc? Daca m-ai auzit macar o data spunand asta, inseamna ca eu deja am furat multe de la tine.
Mi se intampla sa cunosc persoane care mi se par interesante, care s-au format intr-un mod placut, care transmit ceva mai mult decat un zambet si cunostinte. Chiar nu ma pasioneaza cei care rezolva integrale in cateva secunde sau imi expun istoria Romaniei pana in prezent, in schimb apreciez oamenii care imi atrag atentia, ma invita in lumea lor si ma lasa sa-mi aleg ce imi place. Ce poate concura cu increderea deplina?

Chiar daca nu constientizam, sau nu mereu, suntem un puzzle in continua schimbare. Primim piese cu care construim si dam la randul nostru replici din ce avem deja pe masa. Sansele sa ajungem la aceeasi imagine sunt mici, insa din cand in cand descoperim persoane care au o parte din piesele de care avem nevoie si sunt dispuse sa ne ofere si noua cate o copie. Nu cred ca terminam vreodata jocul asta, mereu vom dori sa ne extindem, insa eu recunosc persoanele care mi-au si imi nuanteaza puzzelul. Tu poti face asta?


5 Comments

  1. se cheama ca oricine poate schimba lumea, nu? :) cel putinea lumea altcuiva :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu chiar sa o schimbe, mai degraba sa lase o amprenta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Amprenta? Lucrezi la criminalistica, Alinuta? Apropo de rezolvat intregrame in cateva secunde. Brain Buddies intra in categoria aia? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahaha. Lasa tu BB, esti cel mai tare, am priceput. Amin. Ne-ai luat, dar deja exagerezi :)). Modestule...

    Poate vrei sa-ti inscenez o crima ;;)...

    RăspundețiȘtergere
  5. Crima ca crima dar cand facem o scrima? :)

    RăspundețiȘtergere

Back to Top