Writing down the plans

31 decembrie. Ziua in verific daca mi-a scapat ceva de pe lista pe care am facut-o in urma cu un an. Ziua in care decid ce imi doresc in urmatoarele 12 luni.
Deocamdata nu am stabilit toate targeturile anului 2011, dar sunt convinsa ca o sa fie altfel... pentru ca imi doresc altceva. 365 de zile supuse schimbarii si experimentelor.
Vreau sa raman cu ceva din anii astia care trec pe langa mine si sa nu ma trezesc intr-o zi ca lipseste sarea sau piperul. Sa simt ca nu am trait in ritmul pe care mi l-a dictat inima. Nu o sa am reguli sau tipare. Vreau sa fie totul natural, simplu si amuzant.

In plus, Parisul e pe lista. Nu mai merita asteptarea. Ce merita de altfel?!

Liciteaza cineva pt o poza cu mine si Turnul Eiffel? ;;)

4 Comments

  1. Hmm, sincer eu vreau s-o vad "netrucata" poza. Mai ales ca Parisul e si pe lista mea :) si cred ca ti-ar sta bine langa Turnul Eiffel :p

    RăspundețiȘtergere
  2. @studentul sibian: si eu cred. Ranjita, in Paris... mda... ma vad! :))

    RăspundețiȘtergere

Back to Top