Back home

In noaptea asta pe la 02:00 am aterizat la Cluj, ne-am urcat in masina si am venit acasa. Dupa doua saptamani de relaxare totala, poze, plimbari, plaja, shopping si altele (revin cu detalii), viata pare extraordinara. Desi de luni o sa ma intorc la birou, n-am nici cel mai mic sentiment de regret. M-am simtit foarte bine si m-am bucurat de tot. Am o stare de bine, de calm...

P.S. Dupa ce imi da Calin pozele, voi posta. Sunt curioasa cum au iesit. Dar first things first (sau primero lo primero, daca tot mi-am inmuiat creierul in spaniola): despachetatul.

P.P.S. (later edit) Ha, ha! Dupa doua saptamani in care am stat 100 % offline, aflu ca "viciul" asta ma pandeste din intuneric. A trecut o ora si inca nu mi-am dezlipit degetelele de tastatura. Mwhahhha. The world  w w is mine...

5 Comments

  1. Bine-ai revenit, daca nu mai odihnita (stim toti ca dupa un concediu reusit ar mai fi necesar unul pt odihna), sper ca macar mai relaxata si recreata! Asteptam si pozele (cand vei reusi - sper ca nu prea tarziu)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Welcome back ! Pe mine m-ar demoraliza complet faptul ca luni ar trebui sa ma intorc la munca...
    Sa nu uiti de poze :) eu sincer, chiar vreau sa le vad. Daca nu plec, macar poze sa vad, nu ?

    RăspundețiȘtergere
  3. @VictorCh: Cand le primesc, o sa selectez cateva si cel mai probabil o sa le uploadez pe Deviantart. Mi-am tinut promisiunea si am pozat tot ce am prins. Am fost "trigger happy" - vorba lui Calin :))

    @SS: Nu-s demoralizata. M-am distrat 2 saptamani, de luni muncesc. No biggie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit! De-abia astept sa plec si eu la mare, de unde sa revin cu aceeasi atitudine cu care ai revenit tu.

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Relaxarea e priceless. Trebuie sa recunosc ca atitudinea mea e nuantata de cartea de care povesteam in alt post "Existenta ta e irepetabila" de Jim Donovan. E un mic booster cu efecte benefice, numai bun de concediu.

    Distractie faina la mare! Nu uita de pozeee :D

    RăspundețiȘtergere

Back to Top