Dau... din cap.

Daca acum cativa ani invatam adevarata utilitate a parului lung (inafara de a-mi face codite), adica de a da din el, de cateva luni incoace piesa "Thunderstruck" scoate rockerita din mine.
De la primele note, zambetul meu devine tot mai generos, renunt la ochelari si incep cu miscari lente - pentru incalzire. Iar restul... e usor de inchipuit! :)))

Anul asta m-a apucat prima data in Fellini - a doua zi dimineata, dupa ce am analizat bine tavanul, mi-am adus aminte: Oh shit!
Pentru siguranta mi-am pus prietenul sa-mi promita ca daca o sa mai am tentative, sa-mi interzica in mod explicit - asa s-a nascut amintirea numarul 2. Acelasi tavan, acelasi: Oh shit!
Amintirea nr. 3 a fost la o nunta. Eu, mirele si inca un tip... dar de data asta, era tarziu, eram doar intre prieteni si a fost distractiv... daca nu iau in considerare durerea. Am avut gatul in pioneze vreo 3 zile...
Ce facea dragostea vietii mele in loc sa ma opreasca? Poze!

Later edit:
Alice Cooper - Poison.


Feedback-ul tau

Back to Top