Planul A, B si C

La mine ziua incepe greu, cel mai greu. Partea urata e pana deschid ochii, apoi urmeaza un set de 5 minute - timp in care ma intind, apoi ma conving de faptul ca n-am de ales si trebuie sa ma ridic... iar dupa ce mai casc o data, ma dau jos din pat.

Apoi vine PLANUL.
Ce trebuie sa fac azi?
Ce vreau sa fac azi?
Ce pot sa nu fac azi? (da, asa se naste "trebuie")

Odata conceput planul A, ma gandesc la lucrurile care ma pot obliga sa aleg un plan B. Iau in calcul si asta... iar daca pe parcursul zilei, nimic nu imi iese calumea, trec la planul C: "improvizarea".
Nu e mare filozofie, dar nu pot gandi o zi fara un plan, chiar daca se intampla uneori sa nu fie al meu.
Lucrurile importante trebuie calculate, planificate. "Go with the flow" e doar in filme, in concediu sau pentru cei care nu au o tinta.

2 Comments

  1. Ha, pai bravo tie, esti ambitioasa. :)
    Eu cred ca epuizez toate literele alfabetului, decat sa fac niste chestii de care n-am chef. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. "Apoi vine PLANUL.
    Ce trebuie sa fac azi?"

    asta ma intreb si eu. fac planul, ma ridic din pat, ma spal pe pifometru si uit ce dracu trebuie sa fac. hic

    RăspundețiȘtergere

Back to Top