Weekend feeling


Azi, sambata si duminica: Photobucket. Saptamana asta chiar mi-am dorit sa vina momentul asta, nu am mai simtit atat de acut nevoia de a ma relaxa de...

De cand eram in generala si mai ales in I-IV, cand de-abia asteptam ora 2 dupa-amiaza. Inseamna oficial weekend, pana duminica seara cand eram nevoita sa imi fac temele. Faptul ca nu ma gandeam decat la astea 3 zile subliniaza faptul ca mie chiar nu imi facea placere sa ma trezesc zilnic la 7.30, sa imi prind coditele si sa imi iau ghiozdanul in spate... in 14 ani nu s-au schimbat multe... doar freza.
Patru ani de zile sa o vezi doar pe D-na invatatoare si la romana si la matematica, imi pare cam plictisitor. Eu o cam detestam pe a mea. Ma si taxa. Daca rezolvam problemele la mate corect si scriam de ex. "efectoati" in loc de "efectuati" imi dadea 9. Sa nu te oftici. Daca la romana nu foloseam cuvantul asta, de unde atata noroc sa il nimeresc la fiecare lucrare?
O fi fost ea bine intentionata, dar era si bitchy...
Saptamana asta cei doi S: sesiunea si serviciul, impreuna, si-au spus cuvantul... I need zbengingdance.
Zbenging e un fel de zbantuiala pe muzica. Cred ca voi, oamenii normali, ii spuneti "dansat".

Feedback-ul tau

Back to Top